HORECAPLUS.BE
Dag Alex, ( HORECAPLUS ) Ik zou u willen bedanken, de frietsnijmachine is keurig afgeleverd. De machine is al in gebruik sinds gisteren. Jullie zijn professioneel en eerlijk, dus goed bezig. Als ik nog ooit toestellen nodig heb zal ik aan u denken...
Frituur Het Bintje

Producten verkenner

Bestellen en Verzending

U vult de winkelwagen met de gewenste goederen en drukt vervolgens op  "Plaats uw bestelling".

Om uw bestelling succesvol af te ronden doorloopt u de volgende stappen :

Stap 1:  Maak een account aan
Uw gegevens worden bewaard waardoor u de volgende keer sneller kunt bestellen. Bij een account is het tevens mogelijk uw bestelhistoriek in te zien. Indien u al een account heeft kunt u op deze pagina inloggen op uw account als terugkerende klant.


Stap 2:  Vul uw gegevens in
Vul hier uw naam en adresgegevens in. Het betreft hier de nodige informatie voor verzending en om contact op te nemen in het geval van vragen.  Voor facturatie is het belangrijk dat uw BTW-nummer gekend is.

Stap 3:  Pas, indien nodig, het leveringsadres aan
Indien het leveringsadres afwijkt van het facturatie adres, kunt u dit hier wijzigen of invoeren.
Wanneer het leveringsadres niet afwijkt kunt u deze stap overslaan.

 

Stap 4: Selecteer een verzendmethode.

 

Gratis levering in België vanaf € 300 exclusief 21% BTW.
Gratis levering voor Europa vanaf € 900 exclusief 0% BTW

Er worden geen verzendkosten aangerekend! 

Eventuele plaatsing- installatiekosten door onze technische dienst zijn niet inbegrepen.

U kan ook kiezen voor afhaling in ons magazijn te Antwerpen.  Wij nemen sowieso contact met U op.

Onze buitenlandse klanten krijgen na hun geplaatste bestelling een apparte mail met de transportkosten. Voor de producten van Electrolux & Dito Sama zijn de verzendkosten binnen Europa vanaf € 900 gratis.

Stap 6: Bestelling controleren
Controleer steeds uw bestelling en accepteer de algemene voorwaarden.
Indien u akkoord gaat plaatst u uw bestelling.

Ons systeem stuurt U dan een bevestingingsmail naar uw opgegeven e-mailadres.

Dit is nog geen factuur.  Deze ontvangt U per post na boeking van uw ontvangen betaling op onze rekening.

Stap 7: Betaling

Betaalmethode:

Voorafbetaling via bankoverschrijving

BNP Baribas Fortis Bank : 220-0571505-17
IBAN BE61 2200 5715 0517
BIC GEBABEBB

 

Betalingswijze voor instanties:

 

Bestellen op basis van uw eigen bestelbon met vermelding van uw bestelbonnummer kan ook.
U mag deze faxen naar 00 32-(0)3 828 01 11.

Via deze weg kan U eveneens genieten van -5% korting.

Openbare besturen, Stad of Provincie, Onderwijsinstellingen, Cultuurcentra, O.C.M.W., ...
Na afstraak met Horeca Plus kan U betalen op 30 dagen factuurdatum.

Verzending

Horeca Plus werkt samen met meerdere partijen voor verzending goederen.
Kleine pakketten worden verstuurd met TNT of TaxiPost.
Zwaardere pakketten en palletten worden verstuurd via transportbedrijven.
Wanneer uw colli kan vertrekken wordt altijd eerst telefonisch een afspraak gemaakt.

Leveringstermijn

  • Goederen die op voorraad zijn worden binnen de twee werkdagen geleverd.
    Indien wordt besteld voor 11:00 uur wordt veelal de volgende dag geleverd, dit wel tot 30kg.
  • Indien een artikel niet voorradig is, wordt de gehele levering uitgesteld tot alle goederen aanwezig zijn om verzendkosten te beperken.  Dit wel na wederzijdse afspraak.
    Uiteraard bieden wij u de mogelijkheid om uw order kosteloos te annuleren.
  • Mocht U reeds betaald hebben ontvangt U per bankoverschrijving uw geld terug.

Afhalen

Uiteraard kunt u bestelde goederen ook rechtstreeks afhalen in ons magazijn te Hoboken-Antwerpen. Afhalen kan tussen 09.00 en 16.00 uur.
Wij adviseren u om vooraf een afspraak te maken, zodoende we nog even de voorraad voor u kunnen checken en de goederen alvast klaar zetten!

Klachten / geschillen

Wij streven naar 100% tevredenheid bij onze klanten.
Indien u een klacht heeft over onze dienstverlening en/of producten, dan horen wij dit graag.
Stuur een e-mail naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken..  Vermeld duidelijk in de mededeling dat het een klacht betreft.

Uw e-mail dient de volgende informatie te bevatten:

- Uw klacht; hoe specifieker, hoe beter.
- Uw adresgegevens en uw order & factuurnummer.
- Uw telefoonnummer en e-mailadres zodat we u kunnen bereiken voor vragen en/of een reactie.

U ontvangt zo snel mogelijk een reactie op uw klacht.